donderdag 20 september 2007

Data waarop ik niet aanwezig ben.

Normaal ben ik op de donderdag en vrijdag op de afdeling. Hieronder vind je de data waarop ik niet op de AKI | ACD. aanwezig ben.

Woensdag 3, donderdag 4, en vrijdag 5 oktber,
dan ben ik in Istanbul.
Donderdag 11 en vrijdag 12 oktober,
Ik woon de studiebijeenkomst bij van de Faculteit Beeldend, de faculteit beelden wordt gevormd door de drie ArtEZ Academies in Zwolle, Arnhem en Enschede. De meeting is bedoeld voor coordinatoren en directies.
Vrijdag 2 november,
Participeer ik in het project Loodzetten in Zwolle.
Donderdag 8 en vrijdag 9,
Ben ik in Zurich als afgevaardigde van de AKI op de jaarlijkse AIAS-bijeenkomst. De AIAS is een vereniging van internationale academies in 1990 opgericht door de Rietveldacademie in Amsterdam en de AKI te Enschede.

Geen opmerkingen: